Joskin Rozrzutniki obornika

KOMFORT2 11000 S

JOSKIN KOMFORT2 jest wyposażony w niezależną ramę i zawieszenie dyszla z poprzecznymi piórami resorów, co zapewnia komfort jazdy ceniony przez wszystkich użytkowników. Rama universel jest przymocowana do zbiornika i przejmuje całość obciążeń. Dyszel odwracalny pozwala na łatwe przejście od zaczepu niskiego do wysokiego. Dyszel w kształcie litery "V" pozwala na idealnie poziome ustawienie kompresora, co pozwala na lepsze zabezpieczenie pompy przed wstrząsami i na montowanie różnych typów pomp (próżniowych, ślimakowych,...)

Zobacz szczegóły

Modulo2 11000 ME

Struktura samonośna

Techniczny wybór na rzecz ekonomicznej inwestycji

Zobacz szczegóły

Modulo2 11000 ME

JOSKIN MODULO2 jest owocem modułowej koncepcji budowy, która ma uczynić z niego pojazd wielofunkcyjny. Charakteryzuje się on strukturą nośną z kołyską pod zbiornikiem, którego jest ona integralną częścią. Zaczep jest zamocowany do kołyski w dwóch punktach oddalonych o 1000 mm, co zapewnia bardzo solidne podtrzymanie całej struktury. Zaczep, w kształcie wideł, stanowi dobrš osłonę dla pompy i pozwala na zastosowanie urządzenia zawieszenia na resorze poprzecznym nie wpływającym na kierunek jazdy. Zbiornik spoczywa na kołysce, która jest jego integralna częścią - jest do niej przyspawany i to na niej koncentrują się ograniczenia trakcji.

Zobacz szczegóły

Modulo2 14000 MEB

JOSKIN MODULO2 jest owocem modułowej koncepcji budowy, która ma uczynić z niego pojazd wielofunkcyjny. Charakteryzuje się on strukturą nośną z kołyską pod zbiornikiem, którego jest ona integralną częścią. Zaczep jest zamocowany do kołyski w dwóch punktach oddalonych o 1000 mm, co zapewnia bardzo solidne podtrzymanie całej struktury. Zaczep, w kształcie wideł, stanowi dobrš osłonę dla pompy i pozwala na zastosowanie urządzenia zawieszenia na resorze poprzecznym nie wpływającym na kierunek jazdy. Zbiornik spoczywa na kołysce, która jest jego integralna częścią - jest do niej przyspawany i to na niej koncentrują się ograniczenia trakcji.

Zobacz szczegóły

Modulo2 14000 MEB

JOSKIN MODULO2 jest owocem modułowej koncepcji budowy, która ma uczynić z niego pojazd wielofunkcyjny. Charakteryzuje się on strukturą nośną z kołyską pod zbiornikiem, którego jest ona integralną częścią. Zaczep jest zamocowany do kołyski w dwóch punktach oddalonych o 1000 mm, co zapewnia bardzo solidne podtrzymanie całej struktury. Zaczep, w kształcie wideł, stanowi dobrš osłonę dla pompy i pozwala na zastosowanie urządzenia zawieszenia na resorze poprzecznym nie wpływającym na kierunek jazdy. Zbiornik spoczywa na kołysce, która jest jego integralna częścią - jest do niej przyspawany i to na niej koncentrują się ograniczenia trakcji.

Zobacz szczegóły

Modulo2 7000 ME

Struktura samonośna

Techniczny wybór na rzecz ekonomicznej inwestycji

Zobacz szczegóły

Modulo2 11000 ME

JOSKIN MODULO2 jest owocem modułowej koncepcji budowy, która ma uczynić z niego pojazd wielofunkcyjny. Charakteryzuje się on strukturą nośną z kołyską pod zbiornikiem, którego jest ona integralną częścią. Zaczep jest zamocowany do kołyski w dwóch punktach oddalonych o 1000 mm, co zapewnia bardzo solidne podtrzymanie całej struktury. Zaczep, w kształcie wideł, stanowi dobrš osłonę dla pompy i pozwala na zastosowanie urządzenia zawieszenia na resorze poprzecznym nie wpływającym na kierunek jazdy. Zbiornik spoczywa na kołysce, która jest jego integralna częścią - jest do niej przyspawany i to na niej koncentrują się ograniczenia trakcji.

Zobacz szczegóły

KOMFORT2 14000 TS

JOSKIN KOMFORT2 jest wyposażony w niezależną ramę i zawieszenie dyszla z poprzecznymi piórami resorów, co zapewnia komfort jazdy ceniony przez wszystkich użytkowników. Rama universel jest przymocowana do zbiornika i przejmuje całość obciążeń. Dyszel odwracalny pozwala na łatwe przejście od zaczepu niskiego do wysokiego. Dyszel w kształcie litery "V" pozwala na idealnie poziome ustawienie kompresora, co pozwala na lepsze zabezpieczenie pompy przed wstrząsami i na montowanie różnych typów pomp (próżniowych, ślimakowych,...)

Zobacz szczegóły

KOMFORT2 16000 TS

JOSKIN KOMFORT2 jest wyposażony w niezależną ramę i zawieszenie dyszla z poprzecznymi piórami resorów, co zapewnia komfort jazdy ceniony przez wszystkich użytkowników. Rama universel jest przymocowana do zbiornika i przejmuje całość obciążeń. Dyszel odwracalny pozwala na łatwe przejście od zaczepu niskiego do wysokiego. Dyszel w kształcie litery "V" pozwala na idealnie poziome ustawienie kompresora, co pozwala na lepsze zabezpieczenie pompy przed wstrząsami i na montowanie różnych typów pomp (próżniowych, ślimakowych,...)

Zobacz szczegóły

COBRA 11500 ES

JOSKIN COBRA pojazd kompaktowy ze zbiornikiem o dużej pojemności, wymagający zamontowania dużych opon niskociśnieniowych (do O 1,82x1,15m). Niezależna struktura nośna składa się z wąskiej ramy Universel  opartej  o zbiornik. Standardowy sprzęg składa się z prostego dyszla z zawieszeniem resorowym. Rama jest tym solidniejsza im bardziej jest oddalona od punktów oparcia, jaki stanowią oś i oczko sprzęgu. Zbiornik, wzmocniony na całej długości przyspawanymi kątownikami, spoczywa na ramie; w ten sposób podlega mniejszym ograniczeniom.

Zobacz szczegóły

COBRA 11500 ES

JOSKIN COBRA pojazd kompaktowy ze zbiornikiem o dużej pojemności, wymagający zamontowania dużych opon niskociśnieniowych (do O 1,82x1,15m). Niezależna struktura nośna składa się z wąskiej ramy Universel  opartej  o zbiornik. Standardowy sprzęg składa się z prostego dyszla z zawieszeniem resorowym. Rama jest tym solidniejsza im bardziej jest oddalona od punktów oparcia, jaki stanowią oś i oczko sprzęgu. Zbiornik, wzmocniony na całej długości przyspawanymi kątownikami, spoczywa na ramie; w ten sposób podlega mniejszym ograniczeniom.

Zobacz szczegóły

QUADRA 16000 TS

Wielkogabartowa rama i dyszel z poprzecznym resorem zapewniają wyjątkowy konfort pracy, zwłaszcza, że QUADRA jest przeznaczona do intensywnych robót związanych z transportem i rozlewaniem gnojowicy. Zbiornik o dużej średnicy jest stosunkowo krótki, co ułatwia manewrowanie pojazdem nie obniżając jego możliwości transportowych. Przymocowana rama Universel jest przygotowana do zamontowania podnośnika 4 - punktowego umożliwiającego zaczepienie wszelkiegi typu narzędzi do rozlewania. Wózek jezdny JOSKIN Roll-Over jest montowany seryjnie z osią nadążną i systemem hamulcowym 40 km/h.

Zobacz szczegóły

QUADRA 18000 TS

Wielkogabartowa rama i dyszel z poprzecznym resorem zapewniają wyjątkowy konfort pracy, zwłaszcza, że QUADRA jest przeznaczona do intensywnych robót związanych z transportem i rozlewaniem gnojowicy. Zbiornik o dużej średnicy jest stosunkowo krótki, co ułatwia manewrowanie pojazdem nie obniżając jego możliwości transportowych. Przymocowana rama Universel jest przygotowana do zamontowania podnośnika 4 - punktowego umożliwiającego zaczepienie wszelkiegi typu narzędzi do rozlewania. Wózek jezdny JOSKIN Roll-Over jest montowany seryjnie z osią nadążną i systemem hamulcowym 40 km/h.

Zobacz szczegóły

QUADRA 20000 TS

Wielkogabartowa rama i dyszel z poprzecznym resorem zapewniają wyjątkowy konfort pracy, zwłaszcza, że QUADRA jest przeznaczona do intensywnych robót związanych z transportem i rozlewaniem gnojowicy. Zbiornik o dużej średnicy jest stosunkowo krótki, co ułatwia manewrowanie pojazdem nie obniżając jego możliwości transportowych. Przymocowana rama Universel jest przygotowana do zamontowania podnośnika 4 - punktowego umożliwiającego zaczepienie wszelkiegi typu narzędzi do rozlewania. Wózek jezdny JOSKIN Roll-Over jest montowany seryjnie z osią nadążną i systemem hamulcowym 40 km/h.


									
Zobacz szczegóły

QUADRA 20000 TS

Wielkogabartowa rama i dyszel z poprzecznym resorem zapewniają wyjątkowy konfort pracy, zwłaszcza, że QUADRA jest przeznaczona do intensywnych robót związanych z transportem i rozlewaniem gnojowicy. Zbiornik o dużej średnicy jest stosunkowo krótki, co ułatwia manewrowanie pojazdem nie obniżając jego możliwości transportowych. Przymocowana rama Universel jest przygotowana do zamontowania podnośnika 4 - punktowego umożliwiającego zaczepienie wszelkiegi typu narzędzi do rozlewania. Wózek jezdny JOSKIN Roll-Over jest montowany seryjnie z osią nadążną i systemem hamulcowym 40 km/h.

Zobacz szczegóły

EUROLINER 22500 TRS

Gama specjalistycznych trzyosiowych wozów assenizacyjnych przeznaczona dla rolników i przedsiębiorców, którym zależy na posiadaniu pojazdu łatwego do prowadzenia zarówno na drodze jak i w polu. Z tego tytułu, pojazdy te mają bardzo bogate wyposażenie standardowe, zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa i komfort jazdy Rama Universel, przymocowana do zbiornika, stanwi niezależnš strukturę nośną. Standardowy sprzęg o rozwidlonym kształcie z oleopneumatycznym zawieszeniem, które połączone z zawieszonym układem jezdnym hydro - tridem zapewnia wyjatkowe warunki jazdy po drodze jak również nadzwyczajną sprawność na polu. Koncepcja ramy jest zapożyczona z modelu Cargo: struktura z prostokątnych profili zapewnia dużą solidność przy ograniczonej wadze, natomiast rozwidlony zaczep gwarantuje dużą stabilność i osłania pompę wewnątrz ramy. Zbiornik, wzmocniony na całej długości przez przyspawane kątowniki, spoczywa na ramie z bocznym mocowaniem: w ten sposób ulega mniejszym ograniczeniom.

Zobacz szczegóły

EUROLINER 24000 TRS

Gama specjalistycznych trzyosiowych wozów assenizacyjnych przeznaczona dla rolników i przedsiębiorców, którym zależy na posiadaniu pojazdu łatwego do prowadzenia zarówno na drodze jak i w polu. Z tego tytułu, pojazdy te mają bardzo bogate wyposażenie standardowe, zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa i komfort jazdy Rama Universel, przymocowana do zbiornika, stanwi niezależnš strukturę nośną. Standardowy sprzęg o rozwidlonym kształcie z oleopneumatycznym zawieszeniem, które połączone z zawieszonym układem jezdnym hydro - tridem zapewnia wyjatkowe warunki jazdy po drodze jak również nadzwyczajną sprawność na polu. Koncepcja ramy jest zapożyczona z modelu Cargo: struktura z prostokątnych profili zapewnia dużą solidność przy ograniczonej wadze, natomiast rozwidlony zaczep gwarantuje dużą stabilność i osłania pompę wewnątrz ramy. Zbiornik, wzmocniony na całej długości przez przyspawane kątowniki, spoczywa na ramie z bocznym mocowaniem: w ten sposób ulega mniejszym ograniczeniom

Zobacz szczegóły

EUROLINER 24000 TRS

Gama specjalistycznych trzyosiowych wozów assenizacyjnych przeznaczona dla rolników i przedsiębiorców, którym zależy na posiadaniu pojazdu łatwego do prowadzenia zarówno na drodze jak i w polu. Z tego tytułu, pojazdy te mają bardzo bogate wyposażenie standardowe, zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa i komfort jazdy Rama Universel, przymocowana do zbiornika, stanwi niezależnš strukturę nośną. Standardowy sprzęg o rozwidlonym kształcie z oleopneumatycznym zawieszeniem, które połączone z zawieszonym układem jezdnym hydro - tridem zapewnia wyjatkowe warunki jazdy po drodze jak również nadzwyczajną sprawność na polu. Koncepcja ramy jest zapożyczona z modelu Cargo: struktura z prostokątnych profili zapewnia dużą solidność przy ograniczonej wadze, natomiast rozwidlony zaczep gwarantuje dużą stabilność i osłania pompę wewnątrz ramy. Zbiornik, wzmocniony na całej długości przez przyspawane kątowniki, spoczywa na ramie z bocznym mocowaniem: w ten sposób ulega mniejszym ograniczeniom

Zobacz szczegóły

EUROLINER 26000 TRS

Gama specjalistycznych trzyosiowych wozów assenizacyjnych przeznaczona dla rolników i przedsiębiorców, którym zależy na posiadaniu pojazdu łatwego do prowadzenia zarówno na drodze jak i w polu. Z tego tytułu, pojazdy te mają bardzo bogate wyposażenie standardowe, zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa i komfort jazdy Rama Universel, przymocowana do zbiornika, stanwi niezależnš strukturę nośną. Standardowy sprzęg o rozwidlonym kształcie z oleopneumatycznym zawieszeniem, które połączone z zawieszonym układem jezdnym hydro - tridem zapewnia wyjatkowe warunki jazdy po drodze jak również nadzwyczajną sprawność na polu. Koncepcja ramy jest zapożyczona z modelu Cargo: struktura z prostokątnych profili zapewnia dużą solidność przy ograniczonej wadze, natomiast rozwidlony zaczep gwarantuje dużą stabilność i osłania pompę wewnątrz ramy. Zbiornik, wzmocniony na całej długości przez przyspawane kątowniki, spoczywa na ramie z bocznym mocowaniem: w ten sposób ulega mniejszym ograniczeniom.

Zobacz szczegóły